style="display:block" data-ad-client="ca-pub-4392350524742734" data-ad-slot="6846452802" data-ad-format="auto">

10 τρόποι να αλλάξεις τη διάθεσή σου σε 2 λεπτά

happinessΠολλές φορές η λύση των προβλημάτων βρίσκεται πιο κοντά από ό,τι φανταζόμαστε. Αρκεί να πάρουμε λίγη απόσταση και να μπορέσουμε να εκτιμήσουμε την κατάσταση. Πώς όμως; Ακολουθώντας τις παρακάτω… απλές και δοκιμασμένες συμβουλές.

Πάρε το χρόνο σου και χάζεψε

Κοιτάζοντας κάτι που προκαλεί δέος, για λίγα δευτερόλεπτα είναι αρκετά για να σας βοηθήσουν να αισθανθείτε πιο ευτυχισμένοι και ακόμη να βελτιώσετε την ποιότητα της ζωής σας, λέει μια πρόσφατη μελέτη από το Πανεπιστήμιο του Στάνφορντ.Μαθητές που παρακολούθησαν μια διαφήμιση 60 δευτερολέπτων με εικόνες από την εξερεύνηση του διαστήματος, από καταρράκτες και φάλαινες, ένιωθαν αμέσως μετά πως είχαν στη διάθεσή τους περισσότερο χρόνο για να εκπληρώσουν τις υποχρεώσεις τους. Οι ερευνητές πιστεύουν ότι αυτοί οι τύποι των εικόνων μας κάνουν να αισθανόμαστε περισσότερο το παρόν, επεκτείνοντας την αίσθηση του χρόνου, η οποία μπορεί να οδηγήσει σε μεγαλύτερα συναισθήματα ικανοποίησης και ευτυχίας.

Νιώσε την πίεση

Χαλαρώστε διεγείροντας το “τρίτο μάτι” σας (το σημείο ακριβώς ανάμεσα στα φρύδια σας), λέει η Laurie Binder, μία νοσοκόμα-βελονίστρια που ειδικεύεται στην υγεία των γυναικών. “Η εφαρμογή πίεσης σε αυτό το σημείο μπορεί να ηρεμήσει και να ησυχάσει το μυαλό, να καθησυχάσει το άγχος και να σταματήσει ένα πονοκέφαλο”. Πιέστε, κάντε μασάζ ή χτυπήστε απαλά την περιοχή με το δείκτη σας για περίπου ένα λεπτό μία ή δύο φορές την ημέρα, ενώ κάθεστε σε ένα ήσυχο μέρος.

Φτιάξε το κρεβάτι σου

Συγνώμη που σας υπενθυμίσω τη γκρίνια της μαμά σας, αλλά αυτό είναι πραγματικά μια αγγαρεία για το καλό σας. Τα ακάρεα της σκόνης και τα μικρά έντομα αγαπούν να μπαίνουν κάτω από τα σκεπάσματα όσο κι εσείς. Έτσι σκεπάστε το μέρος όπου κοιμάστε με ένα κάλυμμα και κρατήστε τα μακριά. Επιπλέον, είναι ένα πρωινό τελετουργικό που μπορεί επίσης να μετρήσει ως ενεργός διαλογισμός, εάν έχετε κρατήσει το μυαλό σας καθαρό και άδειο όσο θα φτιάχνετε τα μαξιλάρια.

Αγάπη στον καλύτερο φίλο του ανθρώπου

Μελέτες δείχνουν ότι το απλό χάιδεμα του σκύλου σας μπορεί να σας βοηθήσει να μειώσετε το ρυθμό της καρδιάς, να μειωθούν τα επίπεδα της κορτιζόλης στο σώμα σας και να αυξηθούν τα επίπεδα της οξυτοκίνης. Και μπορείτε να διπλασιάσετε τα οφέλη για την υγεία από το παιχνίδι με το κουτάβι σας με την προσθήκη της άσκησης. Δοκιμάστε οποιαδήποτε από αυτές τις κινήσεις για μια γρήγορη προπόνηση.Δεν έχετε σκυλάκι; Κανένα πρόβλημα! Αρπάξτε ένα λούτρινο αρκουδάκι. Μια μελέτη διαπίστωσε ότι ακόμα και το χάιδεμα ενός λούτρινου σκύλου μπορεί να βοηθήσει στην ενίσχυση του ανοσοποιητικού συστήματος σας.

Μασάζ στα πόδια

“Τρίβοντας όλα εκείνα τα ευαίσθητα σημεία που υπάρχουν στα πόδια, μπορείτε να μειώσετε το άγχος και να ενισχύσετε την υγεία σας”, λέει η ψυχολόγος και συγγραφέας Ελίζαμπεθ Λομπάρντο. Αφιερώστε λίγα λεπτά μασάζ με τα χέρια σας ή χρησιμοποιήστε ένα ρολό αφρού για να τεντώσει απαλά τα πέλματα σας.

Μέτρησε τα καλά που σου συμβαίνουν

“Η ευγνωμοσύνη είναι ένα από τα πιο υγιή συναισθήματα που μπορούμε να έχουμε”, λέει ο Άντιτι Νέρουρκαρ, γιατρός στην Ιατρική Σχολή του Χάρβαρντ. Μελέτες δείχνουν ότι έχοντας μια “στάση ευγνωμοσύνης” μπορεί να κάνει τα πάντα, μέχρι και τη βελτίωση της ποιότητας του ύπνου σας . Ο Δρ Νέρουρκαρ συνιστά την καταγραφή των πέντε πραγμάτων που είστε ευγνώμονες για κάθε μέρα ή νύχτα.

Χαλάρωσε το λαιμό σου

Κάντε ένα διάλειμμα και τεντώστε το λαιμό σας, προτείνει η ψυχολόγος Λομπάρντο. “Έχουμε μεγάλη ένταση σε αυτούς τους μυς, ειδικά ψηλά στην ωμοπλάτη. Τεντώνοντας τους, θα απελευθερώσουμε το σωματικό και ψυχολογικό στρες”.

Χαμογέλα, είναι μεταδοτικό

Δεν είναι μόνο ότι το χαμόγελο ενισχύει την ελκυστικότητα σας, μπορεί να ενισχύσει, επίσης, τη διάθεσή σας σε σύντομο χρονικό διάστημα και έχει θετικές επιπτώσεις στο περιβάλλον σας. Σύμφωνα με μια μελέτη που διεξήχθη από ερευνητές του Πανεπιστημίου του Κάνσας, μπορεί επίσης να είναι ιδιαίτερα υγιές, αν είστε κάτω από πίεση. Όταν τα άτομα χαμογελούσαν κατά τη διάρκεια αγχωτικών δραστηριοτήτων, όπως κατάδυση των χεριών τους σε παγωμένο νερό, τα ποσοστά της καρδιάς τους μειώθηκαν με ταχύτερο ρυθμό σε σχέση με συμμετέχοντες, οι οποίοι είχαν εντολή να μην χαμογελούν.

Καλλιέργησε ένα φυτό

Μελέτες έχουν δείξει ότι τα εσωτερικά φυτά σε γλάστρες μπορεί να βοηθήσουν από τη μείωση στον ερεθισμό των ματιών και τη μείωση στα επίπεδα στρες, μέχρι τη βελτίωση της συγκέντρωσης, της παραγωγικότητας, καθώς και τα κίνητρα για εργασία. Την επόμενη φορά που θα είστε σε κάποιο κατάστημα, πάρτε ένα φυτό (φτέρες και μπαμπού είναι τα καλύτερα γιατί βελτιώνουν την ποιότητα του αέρα), βάλτε το πάνω στο γραφείο σας και θα σας φτιάξει τη διάθεση. Ακόμα καλύτερα, πάρτε δύο φυτά και τοποθετήστε το άλλο στο γυμναστήριο στο σπίτι σας.

Χοροπήδα!

Αντί να πιείτε ένα ενεργειακό ποτό όταν θέλετε λίγη ζωντάνια, απλά χοροπηδήστε, συνιστά ο Στέισι Μόμπλει, γιατρός που ειδικεύεται στην υγεία των γυναικών. Κάντε τουλάχιστον 15 δευτερόλεπτα από άλματα για μια φυσική ώθηση ενέργειας που θα σας αποτρέψει από τη νευρικότητα

 

 

 

 

ΠΗΓΗ:enallaktikidrasi.com

ΣΧΕΤΙΚΑ